dinsdag 7 maart 2017

Verrassende dag

We zijn na het ontbijt vroeg richting Stuart gegaan het plaatsje waar we gaan golfen en ook slapen.
Omdat we met het werkverkeer mee reden betekende dat wel dat we af en toe stil stonden.
We waren wel bekend met de 6 rijbaan van LA naar Passedena maar bij Fort Lauderdale was ik verrast dat er ook een 6 baans was en alle 6 hutje mutje vol!!!

Ik had gisterenavond mijn grote teen gestoten tegen de muur en vanochtend toen ik opstond was het nogal pijnlijk. Maar ok we zouden gaan golfen.
Verrassend genoeg hadden we een hele leuke golfbaan uitgezocht met 36 hole' s.

Wij zijn gewend dat het klimaat vochtig is van de warmte maar in deze tijd van het jaar niets van het vochtige te merken, voor ons zeer apart dus.
Daarom was het heerlijk golfen en de greens waren razend snel, de ballen vliegen weg in deze temperatuur.
Y was in vorm ze was zeer tevreden over haar leenset waar ik fff aan moest wennen, 3 ballen op 3 hole's weg, later herstelde ik wel en ging het weer lekker.






De baan was in een soort klaverblad gebouwd alle hole' s kwamen na 5 of 6 holes bij elkaar waar toiletjes waren en ook eventueel kon opfrissen, eten en drinken ook goed verzorgd, leuke baan.

Mijn teen bleef wel zeer doen en hoewel ik al zeker 2 jaar geen jicht aanval had gehad was ik ervan overtuigd deze nu wel te hebben gehad vannacht.
Medicijnen hadden we gelukkig meegenomen en lagen in de auto, de pijn wordt echt erger.
Toen we klaar waren met golfen snel mijn medicijnen ingenomen en na enkele uren een tweede te hebben genomen zakte de pijn gelukkig wat weg.

We hebben weer lekker gegeten in Carrabba's, wel weer Italiaans maar dat maakte ons niet uit.
Heerlijke karbo met dunne pasta en Y had Sirloine steak met pasta.
Het was happy hour dus alles drankjes voor de halve prijs.






Dat brengt ons tot de dag van morgen, dan gaan we richting Port st Lucy en dat schijnt een grote plaats te zijn dus we gaan vroeg op pad om kaartjes voor de RedSox vs Mets te bemachtigen.


Detail: we hebben nog steeds geen zwembad gezien, proberen we snel te gaan doen. We hebben het gewoon druk ;-)

Groeten Yvonne en Rob



9 opmerkingen:

  1. Balen van je teen maar toch even heerlijk kunnen golven en wat scheelt dat toch als het niet zo vochtig is he!
    Succes met het vinden van de kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat jullie zo'n leuke golfbaan gevonden hadden en ook nog lekker gespeeld hebben. Ik lees gelukkig niets van drukte op de baan zoals jullie in september wel eens hebben. Veel plezier in Prt st Lucy. Ben benieuwd hoe het daar is. Ik ken het alleen van de naambordjes als we langs rijden van Miami naar Orlando. En natuurlijk sterkte met de teen. Niet fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk dan dat weertje om te golfen.....beter dan dat je van de baan drijft. Succes met je teen, pijnlijk. Op naar mooie tickets en een top wedstrijd.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ondanks de teen hebben jullie lekker kunnen golfen...
    Maak ons gek dat het zulk lekker weer is, vandaag is het asgrauw buiten hier. Nog heel veel plezier !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ondanks de zere teen een heerlijke dag !
    Succes vandaag met de kaartjes ...maak er weer een topdag van 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja ook namens ons succes met de kaartjes en ook natuurlijk voor Y de teen
    En nog steeds geen TOET
    Geniet nog even van het mooie weer het is hier NAT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige golfbaan! Florida is zo fijn in de wintermaanden, lage humidity en een heerlijke zon. Veel plezier vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beterschap met de teen. Wat een heerlijk weertje op de foto's. Kan de warmte bijna mee voelen dat is wel nodig ook met dat weer hier.
    Succes met het vinden van kaartjes ,hoop dat dat gaat lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. volgens mij zijn julie versleten als je terug komt,heb je nog een paar dagen om bij te komen?nog meer leuke dagen geniet er van.

    BeantwoordenVerwijderen