zaterdag 16 september 2017

Shoppen!!!

Vanmorgen was ik weer eens vroeg op, ik krijg het maar niet voor elkaar om langer dan tot een uur of half 7 te blijven liggen en ga dan maar uit bed. Kijk dan eerst naar de blog, want ik vind het hartstikke leuk om alle reacties te lezen. Bedankt iedereen daarvoor, altijd een leuk begin van de dag.

Dan zet ik meestal eerst de tv aan. Vanmorgen bij het zappen kwam ik langs het programma "extreme couponing" bij menigeen wel bekend. Het is verbazend dat mensen hier dagen mee bezig zijn. Zo ook het stel wat ik dus te zien kreeg, zij deden het voor een voedselbank bij hun in de buurt, toch wel geweldig dat deze mensen het maar doen. Ze gingen dus naar de supermarkt met een tas vol met coupons, helemaal van te voren uitgerekend hoeveel en wat het kost, zodat bij de kassa de bon op $ 0,00 staat.


















 En ja hoor aan het eind kwam zijn bon dus gewoon op nul uit. Van het personeel kregen ze applaus dat ze alles zo goed hadden uitgerekend.


Afijn we zijn dus gaan shoppen vandaag in de Florida Mall. We waren niet echt op zoek naar iets maar we zijn toch geslaagd voor een aantal dingen. Golfschoenen voor Rob, golftas voor mij, golfhandschoenen en ook voor onze kleine schat hebben we al wat gevonden. We gaan van de week nog naar de outlet shops. Ook nog naar de Apple store geweest en wel wat gezien maar niet gekocht, misschien komt dat nog .......We hebben toch zo'n kleine 3 uur in de Mall doorgebracht.

Nog even een leuke "verspreking" engels en nederlands in de Oakley store door Rob, ik lag helemaal in een deuk.
Als je een winkel binnen stapt vragen ze hier altijd "How are you today". Wij antwoorden dan vriendelijk terug, "fine and how are you" Niks aan de hand, totdat dezelfde dame tegen Rob zegt, "If you need any help let me know" Waarop Rob zegt No hoor!!!! Je snapt ik ben maar snel de winkel uitgelopen, ik lag dubbel!

Vanavond lekker uiteten geweest bij de Olive Garden, was weer heerlijk.



Rob zit inmiddels weer naar het honkballen te kijken terwijl ik vandaag de blog maak.
Morgen zitten we bij de RedSox\Rays game.

Groetjes,
Yvonne en Rob




8 opmerkingen:

  1. Haha fijne verspreking. He lekker geshopt, altijd fijn in de Florida Mall.Jullie zitten weer helemaal in de relax modus ... Veel plezier morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het gaat weer helemaal goed met jullie
    Ja dat grouponing dat kunnen ze hoor
    Wij gaan altijd naar de mall of milenia als we wat van Apple nodig hebben
    Is iets stiller en relaxter
    Geniet bij de sox

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha leuke verspreking! Shoppen en lekker eten, top dag dus.
    Veel plezier bij de red sox vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een voordeel van vroeg wakker zijn is dat je wel lekker een lange vakantiedag hebt.
    En goed geshopt jullie steef had ook graag ff de Apple binnen gekeken nu.
    Dus ben benieuwd van de week als je daar komt,of er dan iets mee naar huis gaat.
    En ja jullie kleinzoon zal ook weer goed verwent worden.
    Lekker gegeten weer eentonig dag..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd fijn als je niets iets nodig hebt en dan zo lekker slaagt tijdens het shoppen. Ik hoop van harte dat de medewerkster in de winkel de verspreking niet heeft gehoord, hahaha. Veel plezier bij de sox vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk dagje shoppen en leuke dingen gekocht voor de kleine man, vast de belangrijkste aankoop😀. Lekker eten bij Olive Garden jammie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zo'n verspreking😂.
    Olive Garden is altijd goed, heerlijk dagje weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Na dat verhaal van Couponing dacht ik...nu komt jullie geweldige besparing maar helaas, alleen een verspreking ;)

    BeantwoordenVerwijderen